arbetsgivarverket.se

Jobba Statligt

Kontorsansvarig servicetjänsteman Linköping/Norrköping

  • Ort

    Linköping

  • Yrkesroll

    Gruppledare för kontorspersonal

  • Anställning

    Heltid, Tillsvidare

  • Lön

    Fast månads- vecko- eller timlön

  • Publicerad

    28 juni

  • Sök jobbet senast

    15 augusti

Om jobbet

Tycker du om att ge service i kontorsmiljö? Att ta ansvar och ge det där lilla extra? Vi söker nu en medarbetare till Kontorsservice i Linköping/Norrköping.

Om jobbet

Du erbjuder service i kontorsmiljö främst i form av arbetsuppgifter inom vaktmästeri såsom arbetsplatsservice, hantera felanmälningar, beställningar, tjänstekortshantering, hantering av behörigheter, tjänstebilshantering och godshantering med tunga lyft. Med ditt serviceinriktade sätt och din önskan att leverera med kvalitet möter du våra interna och externa kunders olika behov. Du har sinne för detaljer, tar initiativ och känner ansvar för dina arbetsuppgifter och för verksamheten.

Rollen som kontorsansvarig kommer att innebära att du är ansvarig för hela kontorsservicen på orten, och kan driva och leda lämpliga forum för information och dialog.

Sektionen har verksamhet på fem orter vilket innebär att du vid behov kan behöva vara beredd på att åka till de andra orterna och då främst Nyköping

Om dig
För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. Du ska också leva upp till vår https://www.skatteverket.se/omoss/jobbahososs/skatteverketsmedarbetarpolicy.4.5c281c7015abecc2e2010e5b.html.

I det här jobbet ska du:


- vara serviceinriktad, ha gott bemötande och vara flexibel
- trivas med att arbeta teambaserat men också självständigt
- vara stresstålig och har god förmåga att planera samt organisera ditt arbete
- vara ansvarstagande, se helheten och ta egna initiativ
- kunna uppnå fastställda mål
- ha goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift.

Du ska även ha:


- en avslutad 2- eller 3-årig gymnasial utbildning med godkända betyg
- god kunskap och erfarenhet av vaktmästeri och service i kontorsmiljö
- erfarenhet av att vara ansvarig för samt leda och driva informationsmöten och forum för dialoger
- B-körkort

Det är önskvärt att du har aktuell erfarenhet från liknande arbetsuppgifter på Skatteverket eller annan myndighet. Det är också önskvärt att du har god datavana.

Bra att veta

Anställningen är tillsvidare och kan inledas med provanställning i sex månader.

Arbetsuppgifterna är placerade i säkerhetsklass och vi kommer att genomföra en säkerhetsprövning med registerkontroll före beslut om anställning.

https://www.skatteverket.se/omoss/jobbahososs.4.18e1b10334ebe8bc80004.html kan du exempelvis läsa om vårt uppdrag och inriktning, fördelarna med att jobba hos oss och hur det går till när du söker våra jobb.

Välkommen med din ansökan!

Skatteverkets uppdrag är att bidra till att säkra finansieringen av den offentliga sektorn, bidra till ett väl fungerande samhälle och att motverka brottslighet. Vi skapar förtroende genom att vara lyhörda och ge alla ett bra bemötande. Genom att använda digitaliseringens möjligheter vill vi underlätta för privatpersoner och företag i deras vardag. Tillsammans gör vi samhället möjligt.

Kontaktpersoner

Sandra Jonsson

sandra.jonsson@skatteverket.se


Elisabeth Ymsjö Sjögren

010-574 25 57